sims3sarah

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Sarah - 12 februari 2013 21:18

Jag har skapat en omröstining på bloggen och jag hoppas ni röstar... Sen vill jag säga att jag gjort en ny menyavdelning  som heter på gång på bloggen där jag säger vad som kommer hända på bloggen...

 

Av Sarah - 12 februari 2013 14:45

Eftersom jag ville testa staden Riverview igå gjorde jag en sim som fick bo där...

 

Helene Pikes

Vardag:

Tröjan: Husdjur

Hår: Kvällsnöjen

Shorts: Husdjur

Skor: Kvällsnöjen

Glasögon: Vanliga

   


Finkläder:

Klänning: Kvällsnöjen

Öronhängen och armband: Vanliga

Skor: Kvällsnöjen


Sovkläder:

Tröja: Kvällsnöjen

Trosor: Vanliga

 


Badkläder:

Bikini: Kvällsnöjen


Ytterkläder

Jacka: Årstider

Byxor: Årstider

Vantar: Årstider

Skor: Årstider

(Tyvär glömde jag ta bild på hennes idrotts kläder...)

Ålder: Ungdom 

Egenskaper: Bokmal, Kockbegåvning, Konstnärlig, Vegetarian, Vänlig

Livslång önskan: Sjärn-nyhetsankare (nå nivå 10 inom journalism)

Jobb: Journalist

Helene flyttade till staden Riverview i hopp om att få uppfylla sin dröm att bli journalist. Hon fick jobbet men har en lång väg kvar till att bli en Sjärn-nyhetsankare. På hennes fritid tycker hon om att skriva vilket som tillhör jobbet men målar också väldigt mycket. Hon älskar att laga mat och går gärna till bokhandeln för att hitta nya recept. Hon har mycket hon vill hinna med på sin fritid något hon vill men inte har så mycket tid för är att spela piano. Just nu har hon inte så många vänner i staden kommer det vara så eller kommer hon känna sig utanför resten av staden eftersom de i staden växt upp med varandra?

Av Sarah - 12 februari 2013 08:45

Jag har hittat en gratis stad som jag laddade ner igår och ni hittar den på thesims3.com. Ni går till store sen världar så hittar ni en stad som heter Riverview och jag laddade ner den igår och tog lite bilder av staden...

       

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en sims galen tjej på 13 år. Jag kommer blogga om sims. Kommer ge er fusk, sims historier, visa mina simmar och mycket mer... Glöm inte att följa mij med bloglovin!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilket expansionspaket är bäst i sims 3?
 Husdjur
 Övernaturligt
 Lev livet
 Destination världen
 Drömjobb
 Rampljuset
 Kvällsnöjen
 Årstider
 Lyx & Design prylpaket
 Gasen i botten prylpaket
 Utomhuslyx prylpaket
 Stadsliv prylpaket
 Sovrum och Badrum prylpaket
 Katy Perry sötsaker
 Diesel prylpaket
 70-tal, 80-tal, 90-tal prylpaket

På gång på bloggen

Presentation till simmar till en sims berättelse

 

Börja på en sims berättelse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards